Czy trzeba posiadać pieczątkę firmową?

Czy trzeba posiadać pieczątkę firmową?

Pieczątka pozostawia na papierze lub innym podłożu trwały ślad. Kojarzona jest z graficznym znakiem, nadającym moc prawną dokumentom oraz będącym znakiem rozpoznawczym firmy i świadectwem wiarygodności. Posiadanie pieczątki firmowej nie jest regulowanie prawnie, ale z...

czytaj dalej
Jaki powinien być dobry baner reklamowy?

Jaki powinien być dobry baner reklamowy?

Baner reklamowy to jedna z najbardziej rozpowszechnionych form przekazu masowego i komunikacji w przestrzeni publicznej. Wykorzystywany jest w funkcji reklamowej oraz informacyjnej i spotkać możemy go niemal na każdym kroku. Większość właścicieli firm – zarówno...

czytaj dalej
Rodzaje kalendarzy reklamowych

Rodzaje kalendarzy reklamowych

Kalendarz reklamowy, który najczęściej występuje w roli kalendarza firmowego, pełni dwie zasadnicze funkcje. Obok tradycyjnej funkcji informacyjnej jest to również funkcja reklamowa, mająca na celu prezentację i promocję danej firmy, produktu lub usługi. Kalendarze...

czytaj dalej
Czy warto inwestować w gadżety reklamowe?

Czy warto inwestować w gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe są produktami promocyjnymi, rozpowszechniającymi markę w świadomości konsumenckiej. To jedna z najpopularniejszych form reklamy, ciesząca się niesłabnącą popularnością. Związane jest to przede wszystkim z bardzo dużą ilością rodzajów dostępnych...

czytaj dalej
Skuteczna ulotka reklamowa – czyli jaka?

Skuteczna ulotka reklamowa – czyli jaka?

Ulotka to druk propagandowy lub informacyjny o niewielkiej objętości, służący do szybkiego rozpowszechnienia. Nie powinna przekraczać 4 stron, ale najczęściej przyjmuje formę jednokartkową. Ulotki to współcześnie najtańsza i najpopularniejsza forma reklamy dla firm....

czytaj dalej
Jak powinna wyglądać wizytówka firmowa?

Jak powinna wyglądać wizytówka firmowa?

Wizytówka firmowa jest rodzajem druku akcydensowego, a więc użytkowego lub okolicznościowego. Jest jednym z typów druku informacyjnego i zazwyczaj występuje w formie jednoarkuszowej. Wręczanie wizytówki jest elementem zwyczajowym w trakcie nawiązywania relacji...

czytaj dalej
Bądź responsywny!

Bądź responsywny!

Bądź responsywny!   Z pewnością, jako przedsiębiorca bądź przedstawiciel organizacji, posiadasz widniejącą w sieci stronę internetową.   Przeglądanie internetu odbywa się na różnych urządzeniach - stacjonarnych i mobilnych. Jesteśmy użytkownikami smartfonów,...

czytaj dalej

Przewodnik po reklamie

Stworzyliśmy dla Ciebie zestaw poradników, dzięki którym dowiesz się w jaki sposób promować własną firmę aby odniosła sukces.

Dowiesz się również jaki kierunek obrać przy tworzeniu spersonalizowanego wizerunku firmy oraz jakie materiały dobrać aby prezentacja oferty była bezkonkurencyjna.

Czy trzeba posiadać pieczątkę firmową?

Pieczątka pozostawia na papierze lub innym podłożu trwały ślad. Kojarzona jest z graficznym znakiem, nadającym moc prawną dokumentom oraz będącym znakiem rozpoznawczym firmy i świadectwem wiarygodności. Posiadanie pieczątki firmowej nie jest regulowanie prawnie, ale z...
Zobacz artykuł

Jaki powinien być dobry baner reklamowy?

Baner reklamowy to jedna z najbardziej rozpowszechnionych form przekazu masowego i komunikacji w przestrzeni publicznej. Wykorzystywany jest w funkcji reklamowej oraz informacyjnej i spotkać możemy go niemal na każdym kroku. Większość właścicieli firm – zarówno...
Zobacz artykuł

Rodzaje kalendarzy reklamowych

Kalendarz reklamowy, który najczęściej występuje w roli kalendarza firmowego, pełni dwie zasadnicze funkcje. Obok tradycyjnej funkcji informacyjnej jest to również funkcja reklamowa, mająca na celu prezentację i promocję danej firmy, produktu lub usługi. Kalendarze...
Zobacz artykuł

Czy warto inwestować w gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe są produktami promocyjnymi, rozpowszechniającymi markę w świadomości konsumenckiej. To jedna z najpopularniejszych form reklamy, ciesząca się niesłabnącą popularnością. Związane jest to przede wszystkim z bardzo dużą ilością rodzajów dostępnych...
Zobacz artykuł

Skuteczna ulotka reklamowa – czyli jaka?

Ulotka to druk propagandowy lub informacyjny o niewielkiej objętości, służący do szybkiego rozpowszechnienia. Nie powinna przekraczać 4 stron, ale najczęściej przyjmuje formę jednokartkową. Ulotki to współcześnie najtańsza i najpopularniejsza forma reklamy dla firm....
Zobacz artykuł

Jak powinna wyglądać wizytówka firmowa?

Wizytówka firmowa jest rodzajem druku akcydensowego, a więc użytkowego lub okolicznościowego. Jest jednym z typów druku informacyjnego i zazwyczaj występuje w formie jednoarkuszowej. Wręczanie wizytówki jest elementem zwyczajowym w trakcie nawiązywania relacji...
Zobacz artykuł

Bądź responsywny!

Bądź responsywny!   Z pewnością, jako przedsiębiorca bądź przedstawiciel organizacji, posiadasz widniejącą w sieci stronę internetową.   Przeglądanie internetu odbywa się na różnych urządzeniach - stacjonarnych i mobilnych. Jesteśmy użytkownikami smartfonów,...
Zobacz artykuł