
Czy trzeba posiadać pieczątkę firmową?
Pieczątka pozostawia na papierze lub innym podłożu trwały ślad. Kojarzona jest z graficznym znakiem, nadającym moc prawną dokumentom oraz będącym znakiem rozpoznawczym firmy i świadectwem wiarygodności. Posiadanie pieczątki firmowej nie jest regulowanie prawnie, ale z...
czytaj dalej
Jaki powinien być dobry baner reklamowy?
Baner reklamowy to jedna z najbardziej rozpowszechnionych form przekazu masowego i komunikacji w przestrzeni publicznej. Wykorzystywany jest w funkcji reklamowej oraz informacyjnej i spotkać możemy go niemal na każdym kroku. Większość właścicieli firm – zarówno...
czytaj dalej
Rodzaje kalendarzy reklamowych
Kalendarz reklamowy, który najczęściej występuje w roli kalendarza firmowego, pełni dwie zasadnicze funkcje. Obok tradycyjnej funkcji informacyjnej jest to również funkcja reklamowa, mająca na celu prezentację i promocję danej firmy, produktu lub usługi. Kalendarze...
czytaj dalej
Czy warto inwestować w gadżety reklamowe?
Gadżety reklamowe są produktami promocyjnymi, rozpowszechniającymi markę w świadomości konsumenckiej. To jedna z najpopularniejszych form reklamy, ciesząca się niesłabnącą popularnością. Związane jest to przede wszystkim z bardzo dużą ilością rodzajów dostępnych...
czytaj dalej
Skuteczna ulotka reklamowa – czyli jaka?
Ulotka to druk propagandowy lub informacyjny o niewielkiej objętości, służący do szybkiego rozpowszechnienia. Nie powinna przekraczać 4 stron, ale najczęściej przyjmuje formę jednokartkową. Ulotki to współcześnie najtańsza i najpopularniejsza forma reklamy dla firm....
czytaj dalej
Jak powinna wyglądać wizytówka firmowa?
Wizytówka firmowa jest rodzajem druku akcydensowego, a więc użytkowego lub okolicznościowego. Jest jednym z typów druku informacyjnego i zazwyczaj występuje w formie jednoarkuszowej. Wręczanie wizytówki jest elementem zwyczajowym w trakcie nawiązywania relacji...
czytaj dalej
Bądź responsywny!
Bądź responsywny! Z pewnością, jako przedsiębiorca bądź przedstawiciel organizacji, posiadasz widniejącą w sieci stronę internetową. Przeglądanie internetu odbywa się na różnych urządzeniach - stacjonarnych i mobilnych. Jesteśmy użytkownikami smartfonów,...
czytaj dalejPrzewodnik po reklamie
Stworzyliśmy dla Ciebie zestaw poradników, dzięki którym dowiesz się w jaki sposób promować własną firmę aby odniosła sukces.
Dowiesz się również jaki kierunek obrać przy tworzeniu spersonalizowanego wizerunku firmy oraz jakie materiały dobrać aby prezentacja oferty była bezkonkurencyjna.